pühapäev, 1. mai 2016

Motivatsiooniks

Kindlasti on põhimõtteliselt meil kõigil olnud hetki, kus mõtleme, et uuest nädalast hakkame tervislikult toituma või korralikult õppima, uuest kuust trenni tegema, eelarvet pidama ja rohkem säästma või jätad hoopis uuest aastast suitsetamise või alkoholi tarbimise maha. Kindlasti on paljud nende mõtete mõtlejatest ka oma oma eesmärki täitma hakanud. Kuid kui paljud neist on suutnud seda järjekindlalt teha ja pole loobunud paari päevaga?
Selliseid inimesi kahjuks on vähe. 

Inimestel on tihti suur tahe teha elus muutusi, lausa kardinaalseid muutusi, kuid üsna sageli jäävad need kas lihtsalt mõteteks või siis lühikeseks teostuseks. 
Tahe on ju olemas, aga millest siis tegelikult puudu jääb? Enesekindlusest või motivatsioonist? Või hoopis lähedaste toest?
Kuidas järjekindlalt oma eesmärke täita?

  • Alustada tuleb iseendast. Mõtle välja, miks Sa üht või teist asja/muutust oma elust teha sooviksid ja milleks see vajalik ja kasulik on. 
  • Pane paika ajavahemik, mis perioodil Sa seda teha tahad. (nt 1 kuu trenni, 1 aasta ilma alkoholita, terve elu ilma suitsuta jne)
  • Võta endale keegi lähedane niiöelda tugiisikuks, kellele saad vajadusel rääkida oma muredest ja probleemidest seoses eesmärgi täitmisega. See inimene peaks oleme kindlasti mõistev ja toetav ning Sind motiveerima oma eesmärkide täitmisel. 
  • Alusta eesmärgi täitmist!
  • Ära anna alla! Kui Sa annad alla, sest siis valmistad Sa vaid iseendale pettumust. 
Ära muutu kunagi kellegi teise pärast, see pole õige. Tee asju iseenda jaoks, sest lõppkokkuvõttes oled eesmärgi täitumisel Sina võitja ning alla andmisel kaotaja. 

NB: Kui Sa soovid kedagi, kes Sind aitaks eesmärkide täitmisel, võid julgelt ka minule kirjutada. Ma ei hammusta ja ma luban, et aitan Sind nii kuis oskan!
Muidugi oleks tore lugeda ka teie kogemustest eesmärkide täitmise, täitumise ja luhtaminekute kohta, niiet olge julged kommenteerima!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar